Wednesday 15 April 2015

Baltic Coffee Festival

Baltic Coffee Festival zamienił szczecińską Starą Rzeźnię w raj dla kawoszy. W dniach 11-12 kwietnia można było posmakować kaw z różnych zakątków świata, obejrzeć cały rytuał parzenia przez profesjonalnych baristów oraz uczestniczyć w wykładach, warsztatach czy cuppingu. 





Czy tylko mi przypomina to kielich z Hostią?


Pozytywnym zaskoczeniem był dla mnie kącik herbaciany. 
Tyle cudowności!



O smoothie już nie wspominając! ;3


I jeśli mogłam mówić o sobie, że nie jestem miłośniczką kawy, po tym festiwalu muszę nieco zmienić zdanie. Latte było przecudowne i nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek piła je w takich ilościach. Kofeina zawładnęła moim umysłem, ale było warto. :)


Ładny sprzęt.



Kawa wyważona co do grama, odpowiednio nawilżony filtr i termometr w czajniku, czyli napój tworzony z precyzją. 


Okazuje się, że coffeedesk to ekipa z Kołobrzegu.
Jaki ten świat mały! 



;>


Yummy!
<3


Polecam też obejrzeć video oraz drugie nagranie, na które i ja się załapałam. 
Find Wally! :)

No comments:

Post a Comment